TOTAL VIEW

Monday, June 20, 2011

Sape-sape bole tak tolong saya buatkan blogg ? *arghhh , tak reti laa aku nak main mende-mende ni !

Kenapa aku nak jugak buat blog ni ? padahall aku sendiri punn tak tahu ! mungkin pasal bila online jea pesbok ade jea orang yang tnya aku , " you ada blog ? " , " you follow blog i keyh ! " , " abg follow blogg adet muleyh ? " ahhhh , ini suma korang punya pasal laa ni ! huh , PUNCA betul laa aku terjebak dalam MENDE ni ! alahaii . .
pening aku ! nak buat punn tak tau ape yang nak letak kat dalam ni ? da tuh , smua bende lain punn na kena buat jugak ! yahoo messengger ? pesbok pulak , twitter la , blogg ni  lagi ? da tuh pulak ade yang tnya nak SKYPE pulaa lagi sekarang ni ? alahai. . . suma mende nak kena ade ?  dulu MYSPACE , tapi dah bosan tukar kat mende-mende macam ni laa kan ? ape laaa DUNIA ni . .  hmmmmm , ntah laa . aku punn tak fahammm . .  

No comments:

Post a Comment